Zamknij

Reklama jubilera w Internecie z Orłami Jubilerstwa

09:21, 03.09.2020 | materiały partnera

Zdecydowanie najbardziej „trendy” jest teraz nurt reklamy w Internecie. Ciągle rośnie liczba firm zakładających strony dla swojej działalności w sieci, prowadzących profile w social mediach lub wykupujących reklamę, która bezlitośnie pojawia się na wszystkich przeglądanych przez użytkowników stronach www. Nadal w niedowadze są przedsiębiorstwa, które rozumieją świat internetowej reklamy, nagrywając filmy, prowadząc blogi i świadomie stosując zasady SEO. Są jednak metody, które nie wymagają od przedsiębiorcy aż tyle wysiłku.

Reklamuj się lokalnie, choć globalnie

Działanie mniejszych salonów jubilera z Kielc czy Gliwic najlepiej pokazać naszej lokalnej społeczności. Angażowanie się w reklamę internetową wobec tego stwierdzenia wydaje się być niezbyt logiczne. Mogę was jednak zapewnić, że większość osób wyszukuje specjalistów konkretnych branż z danego miasta, głównie w sieci. Do swojego zapytania wystarczy dopisać miejscowość, by użytkownikowi pokazała się cała lista przedsiębiorstw, które mogą wykonać zlecenie.

Co o tym myślicie?

Nawet przeciętny użytkownik Internetu doskonale zdaje sobie sprawę, że reklamy, które atakują jego przeglądarkę oraz firmy, znajdujące się jako pierwsze w wyniku swojego wyszukiwania, mają po prostu duże środki na marketing w sieci. To niekoniecznie idzie w parze z jakością usług. By znaleźć rzetelnych fachowców, należy sięgnąć głębiej i mieć możliwość porównania. Jednak nie w każdej branży znajdziemy rozbudowane rankingi czy porównywarki przedsiębiorstw, które mogłyby jasno wykazać, że jesteśmy najlepsi w regionie. Na to zapotrzebowanie odpowiada ranking Orłów Jubilerstwa.

Dlaczego Orły Jubilerstwa?

Orły Jubilerstwa to plebiscyt, organizowany co roku przez firmę Beautiful Company. W ramach konkursu wybierani są najlepsi przedsiębiorcy. Uzyskanie tytułu laureata przedsięwzięcia to dla firmy wyróżnienie, a dla klientów jasna wiadomość „naprawdę mamy tu do czynienia z najlepszym”. Przedsiębiorcy porównywani są na podstawie wyników, które przydzielane są im w drodze procesu oceniania na portalach typu Google Maps. Zumi czy Panorama Firm. W trakcie skanowania danego jubilera, specjalny algorytm wyszukuje oceny, które firma otrzymała w sieci, by wyciągnąć z nich średnią ważoną. Nota końcowa zawiera się w przedziale od 0 do 10, a laureatem zostają te firmy, które zdobędą nie mniej niż 8 punktów. Jest to świetna reklama, która zwiększa świadomość marki w Internecie. Rejestracja zajmuje tylko chwilkę. Nie czekaj i zapisz się już teraz na https://www.orlyjubilerstwa.pl/.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop