Zamknij

Niezbędnik przedsiębiorcy. Wszystko, co trzeba wiedzieć przed zaprezentowaniem swojej firmy podczas branżowej konferencji

15:53, 20.07.2020 | K.D
Skomentuj

Współcześnie nie sposób wyobrazić sobie prowadzenia jakiegokolwiek biznesu kompletnie bez reklamy. Skoro ludzie częściej i chętniej wybierają to, co mieli okazję wypróbować lub wydaje im się znajome, firmy muszą wykorzystywać każdą nadarzającą się sposobność do zapoznania konsumentów ze swoją ofertą. W tym rozmaite targi oraz konferencje, odwiedzane przez tłumy potencjalnych klientów. Razem z przedstawicielami EXACT przygotowaliśmy kilka praktycznych porad dla przedsiębiorców, którzy planują aktywny udział w takim wydarzeniu.

Na jakości materiałów promocyjnych nie warto oszczędzać. Kiepska reklama negatywnie odbije się na wizerunku marki

Kiedy zewnętrzne, trudne do przewidzenia okoliczności zmuszają do cięcia wydatków, większość właścicieli polskich firm decyduje się przeprowadzić cięcia w obszarze marketingu. Tak przynajmniej wynika z ankietowych badań, przeprowadzonych na przełomie kwietnia i maja 2020 roku. Czy to właściwa droga? Specjaliści EXACT mają co do tego poważne wątpliwości. Ograniczona komunikacja z odbiorcami w dłuższym okresie spowoduje „zniknięcie z radarów” – marka zacznie popadać w zapomnienie. Z kolei próba wymiany nośników promocyjnych (ścianek reklamowych, stojaków, plakatów, roll-upów itp.) na najtańsze niesie ze sobą ryzyko utraty wywalczonej wcześniej pozycji. Widok brzydkich, niestabilnych ekspozytorów będzie dla konsumentów czytelnym sygnałem, że lubiana przez nich firma wpadła w poważne i kłopoty. A w oczach odbiorców fatalna reklama oznacza obniżenie jakości samego produktu.

Fachowcy z firmy EXACT radzą, aby zwrócić baczną uwagę na trwałość oraz żywotność zamawianych nośników

Porządnie wykonane materiały reklamowe mają zresztą znacznie więcej zalet, nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku marki. Również pod względem ekonomicznym wypadają znacznie lepiej – być może trzeba za nie zapłacić większą sumę, ale też znacznie dłużej utrzymują wszystkie swoje walory. Jeden porządnie zaprojektowany i wykonany system wystawienniczy wytrzyma znacznie więcej, z powodzeniem można go wykorzystywać podczas wielu kolejnych wydarzeń i konsekwentnie budować rozpoznawalność firmy. Te najtańsze szybciej ulegną zniszczeniu oraz zużyciu, co postawi kierownictwo przed dylematem „albo kupujemy kolejny zestaw reklam, albo rezygnujemy z udziału w kolejnych konferencjach i targach”. Na pewno nie chcesz przegapić takiej okazji do wypromowania swojej marki – więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej firmy EXACT.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz