Zamknij

Najważniejsze kwestie w budowaniu firmowej strony www. Poznaj opinie ekspertów i zacznij zarabiać dzięki internetowi

12:23, 29.01.2020 | kurierwysmaz.pl
Skomentuj

Co należy zrobić przy zakładaniu nowej działalności? Oprócz załatwiania formalności, zdobywania kapitału początkowego oraz tworzenia rzetelnego biznesplanu trzeba zadbać o właściwą promocję świeżej marki. Pierwszym krokiem w tym celu powinno być uruchomienie dedykowanej strony internetowej – treściwej i przydatnej, a zarazem atrakcyjnej wizualnie oraz intuicyjnej dla odbiorców. Nie należy przy tym zapominać o jej zoptymalizowaniu pod kątem czynników rankingowych Google, gdyż to dzięki wyszukiwarce użytkownicy będą odnajdywać witrynę.

 

Content is king. Treść nie tylko zachęca do pozostania na stronie, ale też poprawia pozycje w Google

Specjaliści z zajmującej się marketingiem internetowym agencji INSEO nie mają wątpliwości, że kluczową rolę w obu kwestiach odgrywa zawartość firmowego serwisu: rozmaite opisy na poszczególnych podstronach, regularnie publikowane artykuły blogowe, dobrej jakości zdjęcia oraz inne materiały multimedialne. Trzeba je tworzyć w sposób atrakcyjny dla przedstawicieli grupy docelowej, a zarazem przyjazny dla analizujących treść robotów Google. Odpowiednie formatowanie oraz stosowanie adekwatnych znaczników w kodzie zarówno zachęca użytkowników do pozostania w serwisie i zapoznania się z wpisem, jak również ułatwia wyszukiwarce zrozumienie całości. Ponadto teksty wysokiej jakości pozwalają na skuteczne pozycjonowanie stron www, co wiąże się ze zwiększeniem liczby unikalnych użytkowników odwiedzających witrynę Twojej firmy. Po pierwsze: Google zacznie oceniać witrynę jako przydatną ze względu na unikalną, merytoryczną zawartość. Po drugie: czytelnicy sami zaczną dzielić się interesującymi treściami, co pozwoli przyciągnąć nowych odbiorców i w naturalny sposób pozyskać wartościowe linki.

 

Pozycjonowanie stron www nie przyniesie oczekiwanych wyników, jeśli zaniedbasz aspekty techniczne

Oczywiście nawet najlepszy content nie wystarczy, żeby przebić się na czoło rankingów wyszukiwarki. Google uwzględnia co najmniej kilkaset różnych czynników przy ustalaniu kolejności na liście wyników. Dużą rolę odgrywają choćby czasy ładowania (im krócej, tym lepiej), płynne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, canonicale (szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych), adresy URL powiązane ze słowami kluczowymi czy struktura odnośników przekierowujących na inne podstrony w domenie. Sytuacja, w której użytkownik klika w link i trafia na nieistniejący adres, jest absolutnie niedopuszczalna. Drobiazgowa analiza, przeprowadzona przez znających się na rzeczy fachowców, pozwala wcześnie wyłapać wszelkie usterki i wprowadzić wymagane zmiany. Naturalnie nie trzeba raczej przypominać, że potrzeba do tego zaawansowanej wiedzy oraz specyficznych umiejętności.

 

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz