Zamknij

Planujesz działania promocyjne w przestrzeni publicznej? Sprawdź, które systemy wystawiennicze są najskuteczniejsze

11:47, 14.12.2019 | A.
Skomentuj

Reklama dźwignią handlu – to doskonale znane wszystkim przedsiębiorcom powiedzenie, przez ostatnie dziesięciolecia nic a nic nie straciło na znaczeniu. Wręcz przeciwnie: śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że w XXI wieku szeroko pojmowany marketing napędza popyt, stając się kołem zamachowym całej gospodarki. Trudno się zatem dziwić, że prowadzenie skutecznej promocji wymaga coraz większego wysiłku. Dziś przedstawimy kilka porad dla tych, którzy chcą postawić na kampanie outdoorowe.

Kreatywna grafika potrzebuje dobrej oprawy. Wybierz odpowiednie miejsce i nośnik, który ciężko przegapić

Zapewne znakomita większość marketerów zgodzi się ze stwierdzeniem, że w przekazie kierowanym do konkretnej grupy odbiorców główną rolę odgrywa treść. Przecież to na niej koncentruje się cała uwaga. Jednak zawartość oraz forma przekazu marketingowego wymaga dopasowania nośnika adekwatnego do okoliczności. Reklamowe systemy wystawiennicze stwarzają mnóstwo interesujących możliwości w tym zakresie. Jak tłumaczą przedstawiciele agencji Ambient Marketing: dziś o konsumentów walczy się na wszelkie możliwe sposoby. Atrakcyjna prezentacja reklamy lub innych treści – na przykład o charakterze edukacyjnym – w przestrzeni publicznej wymusza korzystanie z coraz wymyślniejszych konstrukcji. Bardzo dobrym przykładem może być uwieczniona na zdjęciu sześcienna kostka. Z punktu widzenia odbiorcy nieczęsto zdarza się zobaczyć coś takiego, więc w naturalny sposób wzbudza ciekawość. Z kolei reklamodawca dostaje mocny, stabilny szkielet oraz 4 ścianki do zagospodarowania.

Profesjonalny system wystawienniczy zagwarantuje Ci jakość oraz ekspozycję na najwyższym poziomie

Dla promujących się w taki albo podobny sposób przedsiębiorców istotna będzie także trwałość nośnika. Kampanie marketingowe w przestrzeni publicznej niejednokrotnie trwają po kilka miesięcy, a warunki pogodowe ulegają w tym czasie diametralnym zmianom. Zniszczone przez deszcz, grad i inne czynniki atmosferyczne reklamy z pewnością nie poprawią wizerunku firmy w oczach ludzi, którzy w przyszłości mogliby stać się jej klientami. Zamawiając materiały promocyjne trzeba zatem zadbać o to, aby wykonawca używał odpowiedniego tworzywa oraz zaawansowanych technologii. Według ekspertów z Ambient Marketing w warunkach outdoorowych najlepiej sprawdzają się konstrukcje z ocynkowanej stali lub aluminium. Jeśli chodzi o tkaniny na grafiki, to materiały banerowe są znacznie trwalsze od billboardowego papieru blueback. 3 lata w zestawieniu z jednym miesiącem mówią same za siebie.

 

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© kurierwysmaz.pl | Prawa zastrzeżone