Zamknij

Czy strona Twojej firmy jest już wypozycjonowana? Uczyń z niej skuteczne narzędzie promocji!

10:05, 19.07.2019 | M.D.
Skomentuj

Zadania związane z reklamą nierzadko pochłaniają pokaźne części budżetu wielu przedsiębiorców, za to jeśli wydamy te pieniądze dobrze, możemy liczyć na znaczny wzrost przychodów. Co to jednak oznacza w praktyce? Liczba możliwości, ofert najróżniejszych mediów i agencji jest ogromna. Najlepsze są te metody, które oferują najwyższą efektywność działania, a więc nie sprawią, że płacić będziemy za emisję przekazu skierowanego do tych, wobec których akurat okaże się on na pewno nieskuteczny.

Internet zmienił oblicze reklamy. Warto się pozycjonować

Upowszechnienie się dostępu do sieci przyniosło bardzo wiele zmian, na czele z oszałamiającą jak na dotychczasowe standardy łatwością i szybkością komunikacji. Internet otworzył przed nami także znacznie szersze możliwości w zakresie reklamy – nie tylko dlatego, że jest kolejnym miejscem, w którym da się ją zamieścić. Dzięki niemu możemy sprawić, że nasz przekaz trafi dokładnie tam, gdzie powinien. I to nie tylko dlatego, że każdego użytkownika można śledzić z dużą dokładnością i na podstawie jego aktywności wyciągać celne wnioski na temat jego potrzeb i zainteresowań. Nie muszą one przecież w każdym przypadku prowadzić do decyzji o zakupie. Dużo większą szansę na to mamy wówczas, gdy wprowadza on konkretne zapytanie. Dlatego właśnie już od wielu lat trwa zacięty bój właścicieli witryn internetowych o to, by znaleźć się najbliżej czołówki na liście wyników wyszukiwania. Zdecydowana większość internautów nie ma ochoty poświęcać czasu na przeglądanie kolejnych stron. Znalezienie się na pierwszej jest więc skutecznym sposobem na pozyskanie bardzo dużej liczby potencjalnych klientów, przy czym oczywiście im wyżej, tym lepiej i nie zmienia się to od wielu lat.

Innym sposobem na to, by dotrzeć do typowego odbiorcy natychmiast po tym, jak wprowadzi on swoje zapytanie, są reklamy wyświetlane w sąsiedztwie wyników organicznych, efektywne tym bardziej, że koszty generują kliknięcia, a nie wyświetlenia. Trzeba jednak właściwie ustawiać wszystkie parametry, jeśli narzędzie to ma trafiać do właściwych osób i przynieść najlepszy rezultat. Najlepiej więc, jeśli oba te zadania, a więc pozycjonowanie stron i obsługę reklam Google Ads, weźmie na siebie profesjonalna agencja, taka jak np. IN.

Pozycjonowanie to zadanie, które warto zostawić specjalistom

Przebicie się przez natłok konkurentów i znalezienie na początku listy wyników wyszukiwarki wymaga bardzo dużych nakładów pracy, a przede wszystkim cierpliwości. Samo pozyskiwanie jak największej liczby linków już od dawna nie ma większego sensu – nie tylko nie pomoże, ale może poważnie zaszkodzić, tak jak stało się to w przypadku bardzo wielu wypozycjonowanych w ten sposób stron, gdy tylko wyszukiwarka zaczęła badać je wnikliwiej. Dziś jest to więc zadanie dla doświadczonych fachowców, którzy wiedzą jak przygotować witrynę, by była czytelna i wysoko oceniania przez Google, pomogą określić właściwe słowa kluczowe oraz napiszą wartościowe treści i pozyskają wysokiej jakości linki. Ilość związanych z tym zadań powoduje, że nawet posiadając podstawowe umiejętności nie ma sensu robić tego samodzielnie – koszty i poświęcony czas będą wówczas znacznym obciążeniem.

Długofalowa współpraca ze specjalistami to najlepsze wyjście – będą oni w stanie w porę podołać wszelkim błędom technicznym, zareagować nazmiany algorytmów Google, a dzięki temu utrzymać zdobytą pozycję – zaprzestanie prac spowoduje bowiem, że ją utracimy.

(M.D.)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© kurierwysmaz.pl | Prawa zastrzeżone