Zamknij

SEO a pozycjonowanie, czyli jak się nie zgubić w gąszczu ważnych pojęć

11:47, 11.07.2019 | M.D.
Skomentuj

Masz w planach podjęcie współpracy z agencją SEO i zastanawiasz się, co powinieneś wiedzieć zanim zgłosisz się po pomoc? Jeśli tak, ten wpis powstał z myślą o Tobie! Dobrze, żebyś przed podpisaniem umowy poznał możliwości marketingu internetowego i świadomie wybrał usługi, jakich potrzebuje Twój biznes. 

Optymalizacja: od niej trzeba zacząć drogę po szczeblach rankingu wyszukiwarki Google

Search Engine Optimalization to z j. angielskiego optymalizacja serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Nie trzeba chyba podkreślać, że najważniejszą z nich jest Google i to na niej należy skupić uwagę, promując się w sieci. Jeśli specjaliści SEO zaproponują nam zmiany w obrębie kodu źródłowego, słów kluczowych występujących na stronie albo doboru grafik, będą to działania optymalizacyjne. Ich celem jest perfekcyjne dopasowanie witryny do wymogów, stawianych przez Google. Bywa, że optymalizacja sprowadza się do znikomych, wręcz kosmetycznych zmian. Czasem modyfikacji jest więcej – zawsze jednak prowadzą do tego, aby strona www działała szybko na różnych urządzeniach oraz oferowała dokładnie to, czego potrzebują roboty Google i internauta. Optymalizacją zajmują się eksperci, a wszelkie działania prowadzone we własnym zakresie są tutaj niewskazane. Bez specjalistycznej wiedzy łatwo o błąd, którego odwrócenie może okazać się bardzo złożone. Gdy agencja, z którą chcemy współpracować zaproponuje wdrożenie zmian w strukturze strony, można być pewnym, że chodzi właśnie o optymalizację. 

Kiedy strona jest już zoptymalizowana, warto rozpocząć pozycjonowanie na szeroką skalę

Po odpowiednim przygotowaniu strony www, zespół specjalistów przechodzi do jej pozycjonowania, w którym zawiera się sama optymalizacja. Opiera się ono głównie na link buildingu, a więc pozyskiwaniu wartościowych linków prowadzących do naszej witryny. Tym zajmuje się np. Agencja AFTERWEB , która doskonale wie, w jaki sposób budować mocne bazy linków dla swoich klientów. Profesjonalnie przeprowadzone linkowanie ma duże znaczenie dla pozycji strony w wyszukiwarce Google. Lecz pozycjonowanie nie ogranicza się wyłącznie do link buildingu. Kluczem do sukcesu jest bieżące monitorowanie pozycji oraz wprowadzanie poprawek, jeśli sytuacja tego wymaga. Przez cały czas konieczne jest również analizowanie poczynań konkurencji i wychodzenie im naprzeciw. Content marketing treści, analityka internetowa, zmiany w algorytmach, a także systematycznie wykonywane audyty SEO – to wszystko zaliczamy do rodziny pozycjonowania stron. Mamy nadzieję, że po lekturze niniejszego artykułu Twoja wiedza na temat prac wykonywanych przez agencje interaktywne nieco się wyklarowała. Szukając sprawdzonych ekspertów, zgłoś się do firmy AFTERWEB, a otrzymasz bezpłatną wycenę i indywidualną ofertę, spójną z Twoją wizją rozwoju biznesu.

 

REKLAMA
()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© kurierwysmaz.pl | Prawa zastrzeżone